czwartek, 29 marca 2012

Za krótka doba...

Każda, od poniedziałku. Jadam w biegu, ćwiczę bez ładu i składu. Jutro czeka mnie pierwszy spokojny dzień w tym tygodniu. Na szczęście.

Dzisiaj wybrałam się na mini zakupy.

kupiłam: soki aroniowo- jabłkowe, łosoś wędzony, herbatka detox, ciasteczka owsiane, jogurty owocowe, pieczywo,  "listki wielozbożowe";

Najbardziej zainteresowana byłam herbatką oraz listkami, ponieważ czułam wewnętrzną potrzebę pochrupania czegoś podczas wieczornego nadrabiania seriali. 



'SUNBITES listki wielozbożowe'


Wybrałam smak wiosenne warzywa, ale powinny się nazywać wiosenny zestaw przypraw. Smak mają bardzo intensywny, może nawet za bardzo. Myślałam, że będą alternatywą dla chipsów, ale niestety nie udało im się. Dodatkowo strasznie zapychają, czuję się jakbym pochłonęła ich tonę, a nie dałam rady nawet połowie opakowania. Nie kupię ich więcej. W ofercie są jeszcze inne opcje smakowe. Po tych wiosennych, wersji na słodko bałabym się spróbować. 

Herbata 'Tea of Life - Ajurvedic Detox'


Dzisiaj powinnam chyba wybrać jakąś uspokajającą, ale stwierdziłam, że odświeżenie też się przyda. Po przeczytaniu składu tej herbaty, byłam ciekawa jej smaku. Obawiałam się zbyt intensywnego aromatu typowego dla ziół, ale jestem zaskoczona. Zapach delikatny, lekko ziołowy. W smaku nie jest gorzka, dość specyficzna, ale  mi odpowiada. Czy działa? Nie wiem, ale nie oczekuję od niej cudów. Przyjemnie było ją wypić po zasoleniu Sunbites'ami. Pewnie spróbuję innych z tej serii. 

Z ćwiczeniami dzisiaj było ciężko. Za mną jedynie basen, na nic innego nie miałam siły. Jak tylko się wyśpię obiecuję poprawę. 

A jak u Was tydzień mija?

Ahoj!


4 komentarze:

  1. Sun Bites warzywne faktycznie mają ostrą nutę i raczej ze zdrową przekąską mają mało wspólnego. Owocowe kupiłam przez pomyłkę, z pomarańczą, smakują jak pettitki na słodko, więc nie jest źle, ale zmęczyć ich nie mogę.
    Ostatnio w ogóle nie mam apetytu :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja poproszę Twój brak apetytu. U mnie na tapecie PMS i zajadanie wszystkiego co jadalne. Dlatego wczoraj rozglądałam się za "zdrowymi" przekąskami. ;-)

      Usuń
  2. Mój tydzień był bardzo intensywny, dużo ćwiczeń... boli mnie chyba każdy poruszony mięsień ;-)
    Cieszę się, że jutro wypada u mnie przerwa z treningami, bo chyba nie dałabym rady wykonać żadnego ćwiczenia :-)
    Miłego dnia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj to prawda, z zakwasami ciężko czasem zejść po schodach ;) chociaż zdarzało się, że jednego dnia nie mogłam się ruszyć a następnego tak się rozćwiczyłam, że cały ból mijał i byłam jak nowo narodzona.
      Miłego weekendu! ;)

      Usuń