poniedziałek, 19 marca 2012

dzień 1.

Właśnie mija pierwszy dzień mojego powrotu na jasną stronę mocy. Nie pamiętam, kiedy ostatnio przygotowywałam sobie w domu posiłki na wynos. Rano pędząc z wypchaną torbą na zajęcia, przypomniałam sobie w ostatniej chwili, że mam coś do zabrania. ;)

Najadałam się dzisiaj:

-śniadanie: czarna kawa + 1/3 łyżeczki miodu, płatki owsiane, jogurt nat. 1.5%, konfitura żurawinowa, żurawina suszona


- II śniadanie, obiad, podwieczorek "na wynos"

  - jogurt żurawinowy
  - izotonik
  - ryż, pierś z kurczaka pieczona, cukinia grillowana
  - jabłko
  - żurawina suszona , 3 kostki gorzkiej czekolady 

( nie wiem co mam z tą żurawiną... ;) )




Po zjedzeniu wszystkiego, odpuściłam kolację, bo zupełnie nie czułam się głodna. 
Z przyzwyczajenia - zielona herbata. 











Ćwiczenia na dzisiaj:

- basen
- jogging


Ahoj!

4 komentarze:

  1. Chętnie spróbuję żurawiny. Płatki owsiane też uwielbiam, ale nie mogę do nich przekonać mojego chłopaka, a wiem, że powinien jeść owsiankę. I nawet nie pomagają jadłospisy w Men's Health.

    Widzę, że tak jak i ja lubisz jogurty owocowe - ech żeby one jeszcze miały coś wspólnego w jogurtami, prawda? ;-)

    Odnośnie posiłków. Ciężko mi wszystko rozplanowywać, wiesz? może Ty mi pomożesz.
    Dzień rozpoczynamy śniadaniem, pakuję nam kanapki, owoc do pracy. Z tym że mój chłopak wraca ok 15, a ja jestem w firmie do 20stej. Mam szansę wyjścia i przygotowania obiadu i raczej jest tak, że ten cięższy posiłek jemy ok 15-16.
    Ok 20stej idziemy na siłownie i teraz nie wiem, co zaaplikować nam przed siłownią i co możemy zjeść po siłowni. Po siłowni ja mogłabym przetrwać bez jedzenia, ale mój chłopak po treningu musi pochłonąć coś, żeby mieć "mase" ;-)
    I już się gubie w ilości posiłków ;-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od żurawiny jestem uzależniona i koniecznie musisz spróbować!

      Owsianka + facet = dłuuga droga ;)
      Na początek najlepiej jest dodawać małe ilości płatków do jogurtów czy deserów owocowych. Ja tak oszukiwałam mojego brata i nie chciał mi wierzyć, że w tych pysznych truskawkach z jogurtem były płatki :)

      jogurty owocowe? tak, bardzo lubię. najfajniej kiedy te truskawkowe nie leżały nawet koło truskawek bo są w zasadzie brzoskwiniowe, ale nie wiadomo czy to była brzoskwinia, bo może coś innego... ale są smaczne. :)

      a co do reszty - wyślij mi maila keeponhealthy@gmail.com , jutro na spokojnie odpiszę i doradzę coś konstruktywnego.

      Usuń
  2. Moj mail to sonja-r@wp.pl

    moj nie przepada za owsianka bo twierdzi ze dziala na niego "wyczyszczajaco" ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A czekoladę zjadłam ja! dzięki za pocieszenie ;-) M.

    OdpowiedzUsuń