niedziela, 27 maja 2012

orzeźwiający koktajl z truskawkami.

Sezon na truskawki ruszył u mnie pełną parą. Jest gorąco, prawdę mówiąc nie mam apetytu na jakieś sycące posiłki (prawdopodobnie ze względu na temperaturę) i naszła mnie ochota na koktajl.  Moja orzeźwiająca propozycja - truskawki (6 dużych szt.), banan, natka pietruszki (w mniejszej ilości niż w smoothie z bananem), sok z limonki/dobrze obrana limonka (należy całkowicie pozbyć się  białej "skórki"), woda mineralna niegazowana (opcjonalnie pokruszony lód). 


Smacznego!
Ahoj!

12 komentarzy:

  1. orzeźwiło mnie samo czytanie przepisu na ten koktajl :D nie próbowałam jeszcze dodawać pietruszki do koktajlu z truskawek, muszę czym prędzej naprawić ten błąd!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pietruszka i truskawki, limonka i truskawki no Ania przechodzisz samą siebie, trzeba będzie wypróbować!

      Usuń
  2. pietruszka w koktajlu z truskawek, kolejna propozycja do której będę się musiała przekonać. Cóż, czego się nie robi dla urody, prawda Anusia? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie koktajle owocowe :) Ja póki co miksuję same truskawki, by nacieszyć się ich smakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam truskawki w kazdej postaci- ten koktajl tez cos mi mowi ze jest pyszny - jutro sprobuje:) pa

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniam, kocham takie koktajle ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mniam, ale smaka mi narobiłaś :D a już 22!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana halo halo
    Jesteś tam?

    OdpowiedzUsuń