sobota, 6 października 2012

Jak nie urok, to sraczka

A konkretniej - jak nie choroba to naderwany mięsień. W zeszłym tygodniu nabawiłam się kontuzji, myślałam, że szybko mi przejdzie, ale męczę się i ból nie ustępuje. Wkurzam się, bo ledwie wróciłam do treningów po tygodniowej przewie chorobowej i znowu coś się dzieje. Tym razem nie zrezygnowałam z siłowni i skupiam się na cardio, nogach i brzuchu. Nie chcę być w plecy (!!!) kolejny miesiąc, bo frustrujące jest dla mnie zaczynanie tych samych etapów od początku. Mam nadzieję, że w przyszłym tygodniu nastąpi poprawa :-)

A dzisiaj dla odchamienia, spędzę wieczór na koncercie Meli Koteluk. 




Przyjemnego weekendu! :-)

Ahoj!

12 komentarzy:

  1. zazdroszczę Meli! trzymaj się & wracaj do zdrowia :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem wieśniakiem skoro nie widziałam kto to Mela? :P Nadrobię!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja ide na melę w przyszłym miesiącu ! :)
    wracaj do "świetności" ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. tylko nie szarżuj za bardzo, trzymam kciuki za szybki powrót do formy! ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. szybko wracaj do formy :* trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  6. Też chętnie bym jej posłuchała na żywo! Dużo zdrowia!!

    OdpowiedzUsuń
  7. leć do lekarza, nie ma co bagatelizować kontuzji

    OdpowiedzUsuń
  8. Kontuzje to jakaś porażka :( ale zgadzam się, że nie można tego ingnorować. Zauważyłam też, że porządna rozgrzewka i porządne rozciąganie minimalizują ryzyko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uuu współczuję :( szybkiego powortu do zdrowia... ja też jestem chora więc Cię doskonale rozumiem...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ahoj Ania!
    mam nadzieję, że już lepiej się czujesz:)
    wracaj do nas!
    Mary

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam ten kawałek! Domyślam się, że koncert był świetny:)

    OdpowiedzUsuń